środa, 25 stycznia 2012

kochać?...jak to łatwo powiedzieć

    Mimo,że nie hołduję Dnia Zakochanych i nie przepadam za całą tą szopką walentynkową postanowiłam wymienić hafy choinkowe na serduchowe. Może dlatego,że obrazki z ich udziałem mogą bezkarnie wisieć przez cały rok, podobnie jak pielęgnowanie uczucia...wśród zakochanych ;-)nie tylko w Dniu św. Walentego. Oto pierwsze z nich:



     wg pomysłu Renato Parolin z moim osobistym pomysłem na kolorystykę

     
Chciałam podzielić się z Wami wzorem ale z tego co widzę fotka wyszła nieostra, za co z góry przepraszam. 
I teraz nikt mi nie uwierzy ,że robiłam to z serca  ;-)

A propos miłości, wiem, wiem temat rzeka . Prawdę mówiąc wcale nie mam zamiaru się mądrzyć. Ostatnio
 zupełnie niechcący znalazłam   blog dla Ani 
Blog pisany w formie pamiętnika przez mężczyznę. Polecam przeczytanie go nie tylko romantykom.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz