sobota, 22 listopada 2014

groch z kapustą

 Od pewnego czasu działam na innych obrotach, nigdzie się nie spieszę, nie pędzę...sprzedane auto pozwoliło mi na nowo odkryć uroki korzystania z komunikacji miejskiej......

 W tak zwanym między czasie powstały nowe karteczki świąteczne






                             bombarduję nowymi bombkami

                        







 Janioły czekają na lakierowanie....
wyglądają tak ...jakby się tego obawiały....Niestety w ich przypadku błyszczący dziób jest konieczny ;-)


3 komentarze:

  1. Ja też zaczynam otaczać się bombkami ( będę robiła je pierwszy raz ) i karteczkami - właśnie skończyłam tegoroczne . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Święta, święta, święta. ..brawo:)
    BUZIAKI :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że świąteczne przygotowania w pełni. U mnie też powstały już pierwsze bombki szydełkowe. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń