środa, 24 października 2012

archiwalny post nr 1


Jestem załamana zniknięciem postów....Przeglądając moje archiwum wygląda na to ,że od marca do października przepadłam,wpadając w czarną dziurę albo w trójkąt bermudzki...Postanowiłam zamieścić choćby niewielką część zdjęć wcześniej publikowanych.


pisankomania ;-)



Notesik i karteczka
Przepiśnik podarowany Reni na urodziny





 dźem truskawkowy i sok z kwiatów czarnego bzu


Chorwacja moja miłość...











Tarasowe klimaty                           zdjęcie konkursowe



                                                 zdjęcie konkursowe

śmietanowiec do góry nogami


przepiśnik Asi



moje zakładki




Nagroda w konkursie "Ławeczka"
zeszyty, notesy, notatniki








bombkomania









w czarno-białym wydaniu








5 komentarzy:

  1. Piękne rzeczy robisz!!! Nie martw się -będziemy Cię poznawać od nowa :))

    OdpowiedzUsuń
  2. jak to sie stalo? samo Ci zniknelo?

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga , jak zaczęłam edytować tytuł ostatniego posta musiałam "niechcący"nacisnąć "cuś" bo nagle z 66 postów zrobiło sie 42. Nauczka na przyszłosć!

    OdpowiedzUsuń
  4. No jak to się stało? to jakiś błąd bloggera? buziaczki - Ania

    OdpowiedzUsuń