środa, 24 października 2012

Rekonstrukcja ostatniego z 24 utraconych postów ;-(

Właśnie odtwarzam ostatniego z 24 utraconych  postów;-(
Moja Duśka wymysliła, ze w ramach prezentu urodzinowego dla koleżanki mam wykonać pudełeczko na drobiazgi ozdobione metodą decupage....Prawdę mówiąc ciesze się z tego bo oznacza to,ze tego typu stylowe gadżety podobają się nie tylko starszym osobom



Trochę wcześniej wykonałam pudełeczko na prezenty...Mieści się do niego bombka  w kształcie medalionu





Tu poducha z jeleniami, która bardzo szybko wyszarpała ode mnie  moja najstarsza latorośl


Niebieski to mój ulubiony kolor:

tu zaprezentowany na słoiczkowym świecoumilaczu, wykonanym farbkami witrażowymi. Tematyka zimowa więc pewnie nie nadaje się  do konkursu "Jesień w kolorach tęczy". I tak wczoraj utraciłam przez własna (chyba) nieuwagę 24 posty. Nie ma wiec wszystkich zdjęć z poprzednimi kolorami ;-(


A tak wyglądają moje paznokcie po w/w ręcznych robótkach

Swoją drogą zastanawiam się czy używacie rękawiczek aby chronić ręce od lakierów i klejów?


Ja niestety nie potrafię w nich pracować.... no chyba, że używam żrącego rozpuszczalnika  ;-)


No cóż ...coś za coś ;-) Pozdrawiam BeA

JEŚLI ZNACIE POMYSŁ JAK ODZYSKAĆ UTRACONE POSTY PROSZĘ O RADĘ

1 komentarz:

  1. Piękne i pudełko na prezent i to z bombką :)) Twoje ręce po pracy nie wyglądają źle :)) Muszę kiedyś moje po malowaniu mebli pokazać :)) I mój strój firmowy :)) Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń