poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Wiosny w sercu i uśmiechu na twarzy


W tych dniach mogą to zafundować tylko rodzina ,przyjaciele i kwiaty....ileż one dają radości i energii. Ciągle zaglądam, przekładam je, modzę. Specjalnie jako alternatywę uwieczniłam w tle grenladzkie widoki z mojego ogródka i tarasu. To nowe doświadczenie pogodowe trochę szokuje i mnie osobiście nie pozwalało oswoić sie z myślą,ze mamy Święta Wielkanocne. No cóż nawet w programie telewizyjnym wyczytałam ,że na jednym z kanałów tv puszczali "Kevin sam w domu". Czyli nie tylko ja miałam z tym problem ;-)








2 komentarze:

  1. Święta minęły ale kwiaty jeszcze długo będą nas cieszyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. O taaaak moje dzieci oglądały Kevina...myślałam, że im się coś pokręciło, bo zawsze w BN go puszczali :D

    OdpowiedzUsuń