niedziela, 25 listopada 2012

     Co prawda w dalszym ciągu nie mogę załączać zdjęć ale postanowiłam zachęcić Was słownie do zakupów w sklepiku Konstancji 8 prowadzącej bloga  Retro Drobiazgi
     Pojechałam tam jedynie po werniks szklący, a wróciłam do domu w misternie zapakowane dwie papierowe torby. Upolowałam bombki plastykowe, masę strukturalna imitującą śnieg, drewniane szkatułki do ozdabiania, serwetki, crakle dwuskładnikowe firmy pentart i wspomniany werniks. Konstancja otwarcie dzieli się swoimi doświadczeniami i można na miejscu zobaczyć jej przepiękne prace. Kto mieszka w okolicy Gdańska może wziąć udział w licznych warsztatach organizowanych przez nią. Wiosna tego roku brałam udział w jednym z nich.. Szczerze polecam. No cóż na razie nie mam pomysłu jak poradzic sobie z załączaniem zdjęć na bloga ..... bo moi domowi informatycy ciągle nie mają dla mamy czasu.....a już miałam pokazać jak wygląda bombeczka medalion z nowymi spękaniami z owego sklepu ;-) Może inna raza  ;-) Trzymajcie kciuki. Pozdrawiam  BeA

2 komentarze:

  1. dzięki za miłe słowa :)
    możesz mieć zdjęcia na innym darmowym serwerze, np. flickr czy fotosik; po kliknięciu na zdjęcie prawym klawiszem odnajdź polecenie "kopiuj adres obrazka" albo "kopiuj skrót" czy coś podobnego; potem w blogerze w okienku wstawiania obrazków menu po lewej na dole jest polecenie "z adresu url", kliknij i w okienko wstaw skopiowany adres;
    mam nadzieję, że ci się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. SZkoda że coś się popsuło i nie możesz pokazywać zdjęć. Twoje prace bardzo mi się podobają i chciałabym je zobaczyć. Nie poddawaj się a ja cierpliwie poczekam aż wszystko się naprawi. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń