środa, 14 listopada 2012

Wyblakła jesień.....I Stary niedźwiedź mocno śpi

     Wracając ze spaceru z kijkami przypomniałam sobie, ze nie wrzuciłam zdjęć z kolorem fioletowym, Przypomniałam sobie ,ze w wazonie na parapecie stoi suszony pąk hortensji.Jesień w kolorach tęczy : Fioletowy ...u mnie w wersji wyblakłej ;-)



 skrzyneczka też jakby lekko przybladła










i potłuczona ;-)
                      Kochani, nie potrafię na dużych bombkach ułożyć delikatnie serwetki. Co robić żeby nie powstawały takie duże i widoczne zakładki? Nie wygląda to przecież estetycznie ;-(
 obcinać je?
 dla odmiany nasycone wieloma kolorami bombki
 Mimo,ze starałam się i próbowałam nastawić pozytywnie,już wiem ,ze nie przepadam za używaniem craku jednoskładnikowego. Nie podobajaąmi się tego rodzaju spękania...
Susza się kolejne pudełeczka i bombki. Powoli trzeba zabrać się za tzw nadprodukcję ....czyli uruchomić siły i pomysły do produkcji prezentów dla najbliższych. Teraz uciekam bo oczy skrzypia na zawiasach. Od poniedziałku pracuje od 6.00 godz, a juz dzisiaj mam niewielki kryzys....Nadal uważam ,ze na czas zimy mogłabym zasypiać jak niedźwiedź i budzić sie na przylot bocianów.Uciekam, pozdrawiając wszystkich zaglądających. BeA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz